New York Times’ Correction on “Breach of Protocol”

0

ny-timesOn Jan. 30, the New York Times published a correction to a story it ran the previous day:

“An earlier version of this article misstated when Prime Minister Benjamin Netanyahu of Israel accepted Speaker John A.

Boehner’s invitation to address Congress. He accepted after the administration had been informed of the invitation, not before.”

The premise of the Times’ original reporting was that Netanyahu had failed to notify the White House before accepting Speaker John Boehner’s invitation to address Congress on the Iranian nuclear program.

Only now it turns out that – according to the Times – the story wasn’t true at all.

{Andy Heller-Matzav.com Newscenter}

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here